كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار فرهنگی
شنبه 11 بهمن 1393 سطح داوری مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر پیام نور بسیار بالاست

غلامزاده:

سطح داوری مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر پیام نور بسیار بالاست

سرپرست فنی شانزدهمین دوره از سری مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر پیام نور کشور که در استان گلستان در حال برگزاری است سطح داوری این دوره از مسابقات را عالی ارزیابی کرد.

محمد جواد غلامزاده سرپرست فنی شانزدهمین دوره از مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور که در استان گلستان در حال برگزاری است در گفتگو با روابط عمومی ضمن تشکر ویژه از میزبانی استان گلستان، گفت: با توجه به دور اول بازی که صبح امروز از تیم های شرکت کننده مشاهده شد می توان گفت بازیکنانی در این دوره از مسابقات شرکت کردند که قابلیت بازی در رده های ملی و برتر را خواهند داشت.

غلامزاده کیفیت مسابقات ورزشی در دانشگاه پیام نور را بسیار بالا ارزیابی و تأکید کرد: تیم استان اصفهان سال گذشته به عنوان نماینده دانشگاه پیام نور در المپیاد ورزشی دانشگاه های کشور که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده بود راه پیدا کرد و خوش درخشید؛ همچنین استان های گلستان، گیلان و مرکزی نیز در این دوره از مسابقات بسیار خوب ظاهر شدند و تقریبا می توان گفت تمامی استان های شرکت کننده  تنیس بازان صاحب مهارتی به همراه دارند.

نماینده سازمان مرکزی در این دوره از مسابقات در ادامه به سطح داوری مسابقات اشاره کرد و عنوان داشت: قضاوت ها در سطح حرفه ای صورت می گیرد چرا که 7 داور از مجموع 11 داور شرکت کننده در سطح بین المللی ایفای نقش می کنند.

وی با بیان اینکه در دانشگاه پیام نور در راستای طرح 5 ساله به صورت یک سال در میان المپیاد ورزشی برگزار می شود، گفت: تیم های اول تا هشتم به اضافه نفرات اول تا هشتم انفرادی و دوبل این دوره از مسابقات به المپیاد ورزشی سال 94 راه پیدا خواهند کرد.

غلامزاده در پایان با تأکید بر کیفیت بالای مسابقات ورزشی دانشگاه های پیام نور، اذعان کرد: ورزشکاران پیام نور در رشته های مختلف اعم از تکواندو، بسکتبال، کشتی و تنیس روی میز گوی سبقت را از بسیاری از دانشگاه های دیگر ربودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر