كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار فرهنگی
شنبه 11 بهمن 1393 12 داور زبده مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر پیام نور کشور را رصد می کنند

اخبار لحظه به لحظه شانزدهمین دوره مسابقات تنیس روی مز کشور؛

12 داور زبده مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر پیام نور کشور را رصد می کنند

12 داور زبده از سراسر کشور شانزدهمین دوره از سری مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور را به قضاوت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی؛ شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی ملی تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.

در این دوره از مسابقات 15 تیم متشکل از 4 بازیکن، یک مربی و یک سرپرست از استان های گلستان، گیلان، یزد، کرمانشاه، مرکزی، اصفهان، همدان، زنجان، هرمزگان، تهران، البرز، فارس، خراسان جنوبی، ایلام، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی شرکت خواهند کرد. 

محمدجواد غلامزاده مسئول پذیرش فنی مسابقات و نماینده سازمان مرکزی به خبرنگار ما گفت: قضاوت این دوره از مسابقات با شرکت 7 داور غیربومی و 5 داور بومی در 6 میز انجام خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه پذیرش بازیکنان 6 استان تا این لحظه انجام و باقی استان ها در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بازی ها از صبح فردا ابتدا به صورت گروهی برگزار و پس از اعلام نتایج از هر گروه دو نفر حذف خواهند شد، سپس بازی ها به صورت انفرادی و دوبل ادامه پیدا کرده و در نهایت 8 تیم برتر معرفی و تجلیل خواهند شد.

غلامزاده در پایان از راه یابی نفرات برگزیده به بازی های المپیاد ورزشی سال آینده دانشگاه های پیام نور سراسر کشور نیز خبر داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر