جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه پیام نور
دکتر کریمی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بدون آزمون سال تحصیلی 92-93 دانشگاه پیام نور را اعلام کرد.
دستورالعمل ثبت نام به شرح زیر است:
1-       ثبت نام غیر حضوری کلیه پذیرفته از تاریخ 29/11/92 لغایت 3/12/92 با مراجعه به سایت جامع خدمات آموزشی به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد پذیرفت.
2-       پذیرفته شدگان می بایست کلیه شرایط ذکر شده در دستورالعمل ثبت نام را داشته باشند.
3-       قبولی اولیه دانشجویان دارای کد قبولی قبلی(مهرماه) لغو شده و ایشان موظف به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته /محل جدید بدون آزمون یا    نیمه   متمرکز می باشند.لازم بذکر است پذیرفته شدگان مهرماه که اقدام به انتخاب واحد برای نیمسال دوم 93 -92 نموده اندواحدهای انتخابی ایشان حذف می گردد.
4-       تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی و کاردانی ( برای دارندگان مدرک کاردانی پیوسته ) حد اکثر تا 30/11/92 می باشد.
5-       با توجه به اینکه نوع ورود دانشجویان مذکور به صورت رسمی (سراسری) می باشد دانشجویان پذیرفته شده آزمون سراسری دانشگاه پیام نور وسایر دانشگاهها مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته/محل بطور همزمان نبوده و می بایست از یکی از رشته های قبولی خود انصراف دهند
6-       پذیرفته شدگانی که بااستفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر یک بار در رشته های تحصیلی دروه های روزانه پذیرفته شده اند حق استفاده از سهمیه مذکور را نخواهند داشت.
7-       انتقال / مهمان دائم و تغییر رشته از رشته محل های بدون آزمون به رشته محل هایی که پذیرش آنها با آزمون سراسری صورت می گیرد؛ممنوعاست.                                                                                 
8-       سایر مقررات بر اساس دستور العمل ورودی های 92 آزمون سراسری خواهد بود.
در پایان خواهشمند است با رعایت مقررات نسبت به پذیرش دانشجویان اقدام و در صورت بروز هر گونه مشکل ، آن را به صورت کتبی یا از طریق سامانه رج ساپ اعلام نمایید.
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید