دیدار دکتر نادری ریاست دانشگاه پیام نور استان گلستان با اعضای کانونها و انجمنها

             دکتر نادری ریاست دانشگاه پیام نور گلستان در نشستی صمیمی به دیداراعضاء انجمنها و کانونهای دانشگاه پیام نور در این استان رفت .


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، درابتدای این دیدار که با حضوردکتر نادری ریاست دانشگاه پیام نور استان  ، حجه الاسلام والمسلمین زارعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ، حجه الاسلام رجبی معاونت نهاد نمایندگی ، مدیر حراست استان ، رئیس و مدیر فرهنگی مرکز گرگان  و تنی چند از نمایندگان کانونها و انجمنها همراه و در محل سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز گرگان برگزار گردید  اسلامی مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور گرگان به معرفی 13 کانون و6انجمن فعال در این دانشگاه و ارائه توضیحاتی در خصوص تاریخچه فعالیت ، تعداد اعضاء ، نشریات و برنامه های سال آتی آنها پرداخت .

در ادامه این دیدار حجه الاسلام و المسلمین  زارعی ضمن خیر مقدم به همه حاضران به بررسی ابعاد مختلف اثرات تلاشهای جمعی در رسیدن به یک هدف مشترک پرداخت و آنرا ازعوامل بسیار موثر در رسیدن به نتیجه دانست که همانا در دین مبین اسلام نیز تاکید بسیاری بر آن گردیده است.

 در بخش دیگری از این دیدار دکتر نادری ریاست دانشگاه پیام نور استان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین به ایراد سخن در خصوص اهمیت فعالیت کانونها و انجمنها در رشد و شکوفایی و بالندگی قشر تحصیل کرده و جوان کشور پرداخت  و  ماهیت اصلی وجودی کانونها وانجمنها را  وحدت نظر خواندکه عامل بسیار مهم پیش برنده و و حدت آفرین است و از دستاوردهای فعالیت انجمنها و کانون ها ایجاد زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعدادها، برانگیختن خلاقیت علمی دانشجویان، دانش‌آموختگان و بهره‌گیری از توانمندی ایشان در تقویت و تحقق فضای علمی دانشگاه دانست که در سایه آن میتوان به پیشرفتهای سترگ و بزرگی برای میهن اسلامی دست یافت .

وی در ادامه تشکیل انجمنها و کانونها را  از امور اصولی و اساسی هر صنفی خواند و آنها را عامل توسعه برنامه‌ها و تداوم طرحهایی برای بهبود اوضاع مد نظر اعضایشان دانست . این تشکلهاراموجب پیشبرد طرحها و فعالیت‌ها وجلب حمایت نهادها از حوزه تخصصی خود دانست.

ایشان در ادامه از مسئولین انجمن‌ها و کانونها خواست تا با وضع قوانین و مقررات و آیین‌نامه رفتاری درون گروهی و احترام به قوانین اجتماعی  به فعالیت و دستیابی تا رسیدن به اهداف مشروع خودتلاش نمایند .

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به برگزیدگان این کانونها اهدا گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید