به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و هفته زن: نشست رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با کارکنان زن دانشگاه

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و گرامی داشت  هفته زن، نشستی با حضور دکتر قربان شهریاری، ریاست دانشگاه پیام نور استان گلستان، به اتفاق کارکنان زن دانشگاه در محل سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

  دکتر شهریاری در این نشست ضمن تبریک سال جدید که آغاز و پایان آن مقارن با ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) است، به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره کرد.

  وی با اشاره به بخشی از زندگی کوتاه و پربرکت دخت نبی اکرم، ایشان را الگوی بی نظیر برای تمام زنان و مادران دانست و از کارکنان خواست در مسائل مختلف محیط کار از جمله حجاب، انضباط کاری، برخورد با ارباب رجوع و مسئولیت پذیری همواره ایشان را الگو و سرلوحه خود قرار دهند.

  در ادامه این نشست حجه الاسلام دکتر زارعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن بیان احادیثی از آن حضرت، خواستار توجه هرچه بیشتر کارکنان زن به سیره و روش زندگی ایشان شد.

  در پایان این نشست، با اهداء گل و کارت تبریک، از کارکنان زن دانشگاه تجلیل بعمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید