رئیس دانشگاه پیام نور گلستان اعلام کرد: آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از 3 آذر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد: بر اساس مجوزهای اخذ شده از شورای گسترش و شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی وزارت علوم، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام ‌نور از روز چهارشنبه 3 آذرماه سال جاری آغاز می شود.
شهریاری گفت: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1395 (نوبت هفدهم) می‌توانند جهت شرکت در آزمون فوق از روز چهارشنبه مورخ 03/09/95 لغایت شنبه مورخ 13/09/95 با مراجعه به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www. Sanjesh .org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی با اشاره به زمان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هفدهم در تاریخ  15/11/95 افزود:  نتایج این آزمون به نحوی اعلام خواهد شد که دانشجویان بتوانند از نیمسال دوم 96-95 تحصیل خود را آغاز نمایند.
شهریاری  اظهار داشت : آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور نوبت هفدهم در قریب به 1400 رشته محل در بیش از 190 رشته گرایش و در 5 گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و هنر برگزار خواهد شد.
وی با اعلام اینکه در این آزمون ظرفیت پذیرش قابل توجهی ایجاد شده افزود: یک سوم این ظرفیت به صورت الکترونیکی و مابقی به صورت آموزشی – پژوهشی است و در سطح 31 استان و در 165 مرکز دانشجویی، اقدام به پذیرش دانشجو خواهد شد.
وی گفت: با توجه به ساختار آموزشی و آزمون های دانشگاه پیام نور، دانشجویان می توانند با انتخاب محل آزمون خود، در هر یک از مراکز و واحدهای سراسر کشور و یا مراکز و واحدهای محل سکونت خود، در جلسه آزمون حضور یابند.
شهریاری در ادامه، کسب رتبه اول آموزشی دانشگاه پیام نور را نشان از کیفیت آموزشی بالا دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه ها برشمرد و  ادامه ی تحصیل در دانشگاه پیام نور را فرصتی مناسب برای شاغلین و کارمندان و کسانی که وقت کافی برای حضور در کلاس را ندارند، برشمرد و افزود: دانشجویان می توانند به صورت حضوری، غیر حضوری و یا الکترونیکی دوره های خود را سپری نمایند.
دکتر شهریاری با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور علاوه بر کیفیت آموزشی در حوزه پژوهشی نیز جزء 10 دانشگاه برتر کشور می باشد، افزود: فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع بالاتر در بهترین دانشگاه دولتی کشور پذیرفته شده اند و حتی در آزمون استخدامی نیز با توجه سطح علمی مناسب نسبت به فارغ التحصیلان دانشگاه های دیگر موفق تر بودند.
 دکتر شهریاری، در پایان تصریح کرد: دانشجویان در زمان تحصیل می توانند از وام های بلند مدت و بدون بهره برخودار شوند و تخفیف شهریه برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز صورت می گیرد.
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید