امضا تفاهم‌ نامه همکاری پارک علم و فناوری گلستان با دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور و پارک علم و فناوری استان گلستان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

  به گزارش  روابط عمومی دانشگاه پیام نور گلستان، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه پیام نور استان گلستان و پارک علم وفناوری استان، با حضور دکتر قربان شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان و دکتر موسی حسام، رئیس پارک علم و فناوری گلستان و تنی چند از مدیران و روسای دانشگاه  در محل دفتر ریاست دانشگاه به امضای طرفین رسید.

  شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور گلستان  دراین  مراسم  گفت: دانشگاه پیام نور استان  در راستای  گسترش فعالیت های دانش بنیان و اقتصاد محور مبتنی بر اقتصاد مقاومتی  و در جهت هم افزایی ظرفیت های تجاری سازی، تحقیقاتی، کاربردی و فناورانه و استفاده بهینه از فضا، امکانات پژوهشی و آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه و اطلاع رسانی و حمایت های مادی و معنوی، با امضای تفاهم نامه با پارک علم و فناوری استان اقدام به راه اندازی ساختمان شماره 2 مرکز رشد پارک علم و فناوری استان دراین دانشگاه نموده است.

  وی به تعهدات این دانشگاه در امضای تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: دانشگاه  پیام نور گلستان مطابق ضوابط، امکانات پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه و اطلاع رسانی مورد نیاز شرکت های تحت پوشش پارک علم و فناوری گلستان را تامین کند و برای انجام پروژه های پژوهشی کاربردی، شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در پارک را در اولویت قراردهد.

  حمایت از سمینارها، کنفرانس ها، کارگاههای تخصصی دانشجویی پارک، ترغیب و تشویق اعضای هیات علمی پیام نور به منظور خدمات فنی و مشاوره ای و همکاری مستمر با پارک و تلاشی برای گسترش فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه از دیگر تعهدات دانشگاه پیام نور است که رئیس این دانشگاه به آن اشاره کرد. 

  دکتر حسام، رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان نیز با تاکید بر اینکه  یکی از دانشگاههایی که می تواند زمینه ساز حرکت به سمت کارآفرینی باشد دانشگاه پیام نور است گفت  امیدواریم این دانشگاه به دلیل تعدد مراکز و واحدها در اکثر نقاط استان، بازوی خوبی برای گسترش فرهنگ کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان باشد.

  دکتر حسام همچنین به راه اندازی ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری در دانشگاه پیام نور استان اشاره کرد و افزود مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه پیام نور با حضور 4 شرکت دانش بنیان در هفته دولت در این دانشگاه افتتاح خواهد شد.

گفتنی است، این تفاهم نامه برای مدت زمان پنج  سال به امضا رسید که با توافق طرفین نیز قابل تمدید است.

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید