پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور گلستان، به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع)

دکتر شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان، فرارسیدن ٢٨ ماه صفر سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را به تمامی مسلمانان جهان تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
روز بیست و هشتم ماه صفر، یکی از سخت ترین روزها بر آل محمد (ص) بود چرا که در آن روز محور دایره وجود، صاحب وحی، او که تاج افتخار “ˈلولاک لما خلقت الافلاک “ را بر سر داشت، به معبود و معشوق خود پیوست.
پیامبر خاتم حضرت محمّد مصطفی( صلى الله علیه وآله )‏ رسولی که پیام آور نور و رستگاری،سرچشمه  روشن حیات، سفیر هدایت و مکمل مکارم اخلاق بود و رسالت پر برکتش، مسیر زندگی انسان را از جهل و خرافه پرستی به سوی تفکر و تعقل و مهرورزی تغییر داد.
زندگانی پر بار کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام که با صبوری بی نظیر خویش عطر ایمان را در فضاى تنگ زیستن منتشر کرده و نهال نوپای اسلام را از گزند توطئه در امان نگاه داشتند و همچنین حضرت امام رضا علیه السلام فرمانروای مطلق دل های مشتاقان حریم طوس، که در خفقان حکومت ظلم و جور با برگزاری جلسات مناظره و مباحثه به ترویج احکام الهی و آموزه های قرآنی پرداخته و در نهایت با زهر کین دشمنان اسلام به شهادت رسیدند هر دو زیباترین جلوه های ایثار را برای زنده نگه داشتن آزادگی و حفاظت از شان و عظمت اسلام به تصویر می کشند.
دانشگاه پیام نور استان گلستان، با برپایی گسترده مراسم سوگواری در غم شهادت رسول مکرم اسلام و این دو امام همام عزاداری کرده و فضای جامعه را به نور ولایت نورانی و به عطر معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، معطر خواهد کرد.

در پایان ضمن عرض تسلیت مجدد به همه پیروان حق و راستی از خداوند منان می خواهم، به برکت نام  پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اولاد طاهرینش، باران رحمت و مغفرت دنیوی و اخروی را بر تمامی مسلمانان جهان نازل گرداند.

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید