دیدارنوروزی ریاست دانشگاه پیام نوراستان با کارکنان واحد کردکوی
  بمناسبت شروع سال جدید، جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور واحد کردکوی با دکتر شهریاری، ریاست دانشگاه پیام نور استان دیدار کردند.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز(یکشنبه) جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور واحد کردکوی بمناسبت سال جدید، با دکتر شهریاری، ریاست دانشگاه پیام نور استان در محل دفتر ایشان دیدار کردند.

  دکتر قربان شهریاری در این دیدار تقارن بهار طبیعت با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر را به همه همکاران تبریک و شادباش گفت و سالی پربار و امید بخش را برای همگان آرزو کرد و نیز از زحمات کلیه همکاران در همه ی بخش های استان در سال 94  تقدیر نمود.

  وی ضمن اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: امسال سالی است که ما دانشگاهیان باید اثرگذاری همت و تلاش را براقتصاد کشور نشان دهیم ودراین راستا مکلفیم تا جهت تعالی و پیشرفت جامعه از طریق دانشگاه تلاش دوچندان داشته باشیم.

  در ابتدای این دیدار دکتر نجفی، رئیس دانشگاه پیام نور واحد کردکوی نیز ضمن تبریک سال جدید، به ارائه گزارشی اجمالی از فعالیتهای سال گذشته واحد کردکوی پرداخت.
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید