پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان یه مناسبت روز قدس:
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور گلستان، دکتر قربان شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان در پیامی  دانشجویان ، کارکنان و اساتید  دانشگاه را  به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
در متن پیام آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
« روز جهانی قدس، روز فریاد همه عدالت خواهان جهان در دفاع از انسانیت و نفی ستیز نابرابر، بیداری و ایستادگی در برابر جنایت‌های فجیع ستمگران غاصبی چون اسرائیل و صهیونیسم و دست نشانده های آنان علی الخصوص رژیم کودک کش آل سعود است.
 
روز قدس روزی است که شرکت کنندگان در راهپیمایی ندای آزادگی سر داده و علاوه بر آزادی از استعمار مادی، آزادی معنوی و فکری را نیز خواستار خواهند بود. لذا شکوه بیشتر مراسم عزم راسخ آزادی طلبان و انزوای مستکبران جهانی را عیان تر خواهد کرد.
اینجانب ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای"مدظله العالی" و همبستگی با مردم فلسطین از تمامی آحاد ملت و دانشگاهیان به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور دعوت می نمایم همراه و همگام با صفوف بهم فشرده ملت ایران اسلامی، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم  فلسطین و محور مقاومت اعلام نمائید.
                                                                                                    «  دکتر قربان شهریاری
                                                                                                  رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان»
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید