بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان گلستان درخصوص حملات تروریستی در فرانسه 23/8/94

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان گلستان درخصوص حملات تروریستی در فرانسه 23/8/94

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ (شعرا/227)

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

 

دوباره شاهد اتفاقی در فرانسه بودیم که متأسفانه دیدگاه جهان را نسبت به اسلام ناب محمدی خدشه دار کرده است.

فرانسه امروز مهد پرورش گروهک های تکفیری شده است و آنان را به سوی قتل عام در مشرق زمین می کشانند و بستری برای زیر ساخت های گروهک های تکفیری موسوم به داعش شده اند. حال فرانسه این عروسک خیمه شب بازی ، شیطان بزرگ (امریکا) ، در دامن خود شیطانک هایی را پرورش می دهد که حال امروز گریبان گیر خودشان شده است.

ای کاش ! قربانی این بازی های کثیف سیاسی ، مردم مظلوم نبودند و گریبان سیاستمدارانی را می گرفت که خود این لجن زارهای نحس را به وجود آورده اند و دنیا از لوث پلیدی شان پاک می شد.

امروز صدای جهان بلند شد اما گویا کسی نفهمید کمتر از 3 روز قبل همین گروهک های منفور وافراطی ده ها انسان مظلوم را به شهادت رسانند. گویا کشته شدن مسلمانان شیعی امری طبیعی است ولی کشته شدن غربی ها امری جنایت کارانه است!

امروز فرانسه پیام تسلیت شیطان بزرگی را دریافت نمود که آنان به بهانه ی ائتلافی پوچ بنا را بر این نهادند که گروهک های تکفیری موسوم به داعش را نابود کنند . مقابل آنان بایستند و اجازه ای به پیشروی آنان ندهند.

آیا شیطان جلوی شیطانک ها را می گیرد؟!

آیا این ائتلاف راهی به جایی می برد؟!

آیا داعش را با آن همه تجهیزی که کرده اید توانسته اید نابودش کنید!؟

خنده دار ترین موضوع این است که بحث سوریه را پیش می کشند و به خیال خامشان می گویند ، راه حل سوریه سرکوب بشّار اسد و دولت آن است.

این یک اصل است که : دشمنِ دشمن تو دوست توست؛ سوریه که با گروهک های تکفیری دشمن است ، پس این چگونه دوستی است!!!

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور استان گلستان ضمن محکوم نمودن این جنایت خصمانه ، توصیه به دولتمردان فرانسه می کنیم که ویروس ها را پرورش ندهند و در جهان پراکنده نکنند ؛ البته این بار خطر از کنار گوش شما در استادیوم ورزشی استادو فرانس پاریس گذشت امّا آماده باشید که فرشته مرگ به شما نزدیک است و نیاز است که رفتار خود را اصلاح کنید.

وبدانید که اتفاق امروز تاوان حمایتتان از گروهک های افراطی است.

و اما خطاب ما به شیطان بزرگ نیز این است که بساط این خیمه شب بازی ها را به بهانه ی ائتلاف و... جمع کنید و هر روز به بهانه های پوج و پوشالی انسان های بی گناه را به سمت آتش نکشانید و بر روی زمین فساد نکنید.

همانا باید بدانید که دولت شما رو به أفول است و تاریکی ها شما را فرا گرفته است و با روشنایی صبح همه ی شما در عذاب إلهی معذب خواهید گشت.

آیا صبح نزدیک نیست...!

به امید پیروزی نهایی وارثان حقیقی جهان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان گلستان

 

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید