دکتر شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان: تقویت اعتماد بنفس و خودباوری، از برکات مهم دفاع مقدس است.
  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان در نشست صمیمانه اعضای کانون بسیج اساتید  دانشگاه که با حضور سردار ملک، فرمانده تیپ یکم نینوا استان و از فرماندهان ارشد مدافعان حرم برگزار شد، تقویت اعتماد بنفس و خودباوری را از برکات مهم دفاع مقدس دانست.
  شهریاری، در این نشست که با موضوع : تاثیر دفاع مقدس بر پیشرفت علمی کشور برگزار شد، به مروری بر شرایط کشور پس از انقلاب اسلامی تا شروع جنگ تحمیلی پرداخت و افزود :دفاع مقدس مایه عزت و اقتدار کشور شده و در بحث دفاعی  موجب تبدیل کشور به  قدرت اول در منطقه  شد.
  شهریاری، رئیس دبیرخانه استان های مرزی با اشاره به رهبری و مدیرت حضرت امام خمینی ( رحمت الله علیه) در دفاع مقدس تصریح کرد: امام خمینی (رحمت الله علیه) تهدید بزرگ جنگ را تبدیل به فرصت استثنایی برای بروز توانایی های ملت ایران و آزمونی برای جهاد فی سبیل الله کرد.
وی افزود: جنگ به عنوان یک حادثه ناپسند و به بار آورنده ی خسارت و نابسامانی به شمار می آید اما علیرغم آثار مخرب آن، دارای منافعی از جمله اتکا به نیروهای داخلی و تبلور استعدادهای جوان در ساخت و شکوفایی  میهن عزیزمان بود.
  وی گفت: جبهه های جنگ، فرماندهانی را پرورش داد و تربیت کرد که خلاقیت و امید آنها به پیروزی، تحول عظیمی را در تغییر وضعیت جنگ به نفع ایران ایجاد کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید