حجت الاسلام و المسلمین شاعری، امام جمعه کردکوی حجت الاسلام و المسلمین شاعری، امام جمعه کردکوی گفت: دانشگاه پیام نور استان گلستان از بهترین دانشگاهها و دانشجویان آن اهل فکر و علم اندوزی هستند.

امام جمعه کردکوی در گردهمایی مدیران و روسای دانشگاه پیام نور استان اظهار داشت: تضارب آرا هم از نظر عقلی، شرعی و عرُفی مقبول بوده و برگزاری چنین جلساتی در دانشگاه باعث می گردد همکاران آرای خود را ارائه نمایند و با یکدیگر مشورت نمایند.

دکتر شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان نیز در این نشست خاطر نشان کرد: در سالی که شعار" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری گردیده است، دانشگاه پیام نور با تولید علم و تبدیل علم به ثروت در بخش اقتصاد و با برگزاری برنامه و همایش های فرهنگی همچون افتتاح دبیرخانه استانهای مرزی به منظور تقریب مذاهب و وحدت بیشتر اهل سُنت و شیعه علاوه بر بحث آموزش، در بخش رسالت فرهنگی خود توانست شعار سال را در این دانشگاه عینیّت بخشد.

دکتر نجفی، رئیس دانشگاه پیام نور واحد کردکوی نیز اُفت تحصیلی و آموزشی  دانشجویان را از آفات دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: اُفت تحصیلی دانشجویان باعث  بیکاری پنهان و اتلاف نیروی انسانی جوان می گردد که رفع این مشکل باعث ارتقای کیفی آنان در جامعه و دانشگاه  می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید