دکتر شهریاری در اولین جلسه شورای فرهنگی رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با تبریک سال جدید و آرزوی سالی پر برکت برای جامعه دانشگاهی ، شعار دولت و ملت ، همدلی و همزبانی مقام معظم رهبری در سال جدید را بسیار با تدبیر و حکیمانه دانست و خاطر نشان کرد: نامگذاری رهبر فرزانه انقلاب با توجه به تلاش و کوشش دولتمردان در آغاز سال ، عامل تقویت همکاریهای دو جانبه دولت و ملت و تسریع حرکت دولت و ترمزی برای سنگ اندازی های داخلی و خارجی گردید.

شعار سال عامل تقویت همکاریهای دو جانبه دولت و ملت

دکتر قربان شهریاری در اولین جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه در سال جدید بیان داشت: دانشگاه پیام نور برنامه ریزی نموده با توجه به دستورالعمل اجرایی خود همچون گذشته اهداف عالیه برنامه های فرهنگی را با جدیّت هر چه تمام تر عملیاتی نماید.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان با آرزوی توفیق خدمت در سال جدید برای همکاران خاطر نشان کرد: اجرای کارهای فرهنگی با نگاه الهی زمینه ی پذیرش در دیگران و تاثیر گذاری بیشتر را فراهم می آورد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا زارعی با اشاره به اینکه رابطه افراد با خداوند ارتباط  تنگاتنگی با رابطه ما با مردم دارد، افزود: در روایتی از امام هادی (ع) آمده است که "کسی که از خداوند اطاعت کند، مردم هم از آن اطاعت می کنند" رابطه صحیح ما با پروردگار را منتج به رابطه درست مردم با ما برشمرد.

مسئول فرهنگی استان نیزدر این جلسه با بیان برنامه های پیشنهادی این دانشگاه به سازمان مرکزی برای تصویب بودجه خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور استان گلستان در سالجاری در 4 بخش شامل؛انجام برنامه های روتین فرهنگی براساس تقویم کشور،برگزاری مسابقات و جشنواره های تکلیف شده از سوی سازمان مرکزی،اجرای برنامه های مختص شرایط جغرافیایی منطقه همچون طرح های معرفت افزایی و توسعه برنامه ها دبیر خانه استانهای مرزی طرحی را برای تصویب بودجه سالجاری در این حوزه ها به سازمان مرکزی ارسال نمود.

قابل ذکر است در این جلسه پیرامون ارسال برنامه های مراکز و واحدها  برای تصمیم گیری و ثبت نهایی برنامه های فرهنگی سال 94، برگزاری مراسم روز زن و روز معلم ، تخصیص بودجه برای چاپ و شرکت نشریات در جشنواره ها ، تقدیر و تجلیل از نشریات برتر و برنامه ریزی در خصوص برگزاری تریبون آزاد در آستانه انتخابات تصمیماتی اتخاذ گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید