به مناسبت روز خبرنگار؛ دکتر شهریاری با رئیس خانه مطبوعات استان گلستان دیدار کرد

  شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان درنشست صمیمی به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی با منصوری رضی، رئیس خانه مطبوعات استان دیدار نمود.

  دکتر قربان شهریاری در این دیدار با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران پل ارتباطی محکمی میان مردم و مسئولین هستند که مشکلات و درخواست‌های مردم را با نگاه و قلم خود به گوش مسئولین می‌رسانند و از طرفی عملکرد مسئولین و مشکلات آن‌ها را نیز به مردم اطلاع می‌دهند.

  این مقام مسئول با اشاره به جایگاه والای اصحاب رسانه تصریح کرد: در دنیای کنونی که جهان ارتباطات و رسانه است ، خبرنگاران نقش بسزا وبی بدیلی ایفا می نمایند، به همین منظور آزادی مطبوعات نقش بسیار مهم و سازنده ای در توسعه کشورها دارد.

  وی در ادامه با تاکید بر جایگاه تاثیرگذار این قشر زحمتکش بیان داشت: خبرنگاران وظیفه شناس و سختکوش با قلم های متعهدشان در راستای رسالت خود، با آگاهی و افزایش دانش در جامعه نوید پیشرفت و توسعه عدالت اجتماعی را در کشور فراهم می آورند.

  رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر همدلی و همزبانی در جامعه اذعان داشت: خبرنگاران باید به‌گونه‌ای عمل کنند که زمینه همدلی و تعامل بیش‌ازپیش مردم و مسئولان را فراهم  نمایند و با نقدهای منصفانه خود راه را برای پیشرفت و توسعه استان هموار کنند.

  منصوری رضی، رئیس خانه مطبوعات استان نیز ضمن قدردانی از تعامل خوب دانشگاه پیام نور با خبرنگاران گفت: مسئولین  با این رویکرد که تکریم جایگاه اصحاب رسانه و همکاری وتعامل جزو وظایف محرز و همیشگی آنان می باشد، تعامل با خبرنگاران که بازوان توانمند مدیران هستند را در دستور کار خود قرار دهند.

  علی منصوری رضی،مدیر مسئول هفته نامه گلستان مهر با اشاره به اهمیت جایگاه خبرنگاران در جامعه امروز اذعان داشت: اصحاب رسانه با ارسال اخبار در پیشبرد برنامه ی مسئولان و تنویر افکار عمومی منشا اثرمی باشند به همین منظور بدیهی است با تبیین جایگاه خبرنگاران در ایجاد تعامل و ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولین می توان انتظار جامعه ای ای پویا و توسعه مند برای ایران اسلامی را شاهد باشیم .

  در پایان شایان ذکر است، دکتر شهریاری از علی منصوری رضی، رئیس خانه مطبوعات استان و مدیر مسئول هفته نامه گلستان مهر به منظور تعامل و همکاری خوب این هفته نامه در درج اخبار و مطالب این دانشگاه با اهدای لوح سپاس و هدیه  تقدیر وقدردانی نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید