پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور گلستان بمناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در پیامی، میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) را تبریک گفت.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

 مقام معظم رهبری : « وزارت اطلاعات مظلوم است ، اما در اوج مظلومیت اقتدار دارد. در اقتدار وزارت اطلاعات همین بس که هنوز سازمان های بزرگ جاسوسی دنیا در کف عملیات های اطلاعاتی-امنیتی آن مانده اند و انگشت حیرت به دهان گرفته اند».

شمعی ناپیدا نور می افشاند

گمنام ، عاشق می شود

گمنام ، می اندیشد

گمنام ، ره می پوید

گمنام ، می رزمد ، می سوزد

نور آرامش می پراکند ، شمع گمنام

می سوزد ، آب می شود

                   ..... اما تمام نمی شود

به قول سعدی :

                   تو بگریزی از پیش یک شعله خام         من استاده ام تا بسوزم تمام

 امنیت به عنوان یکی از ارکان اساسی زندگی فردی و اجتماعی در اعصار مختلف مورد توجه اندیشمندان بوده است. بطور کلی سطح احساس امنیت جامعه با میزان پیشرفت و شکوفایی آن دارای رابطه مستقیم و تنگاتنگ بوده و به هر نسبت که میزان احساس امنیت افزایش یابد زمینه رشد و خلاقیت نیز افزایش می یابد. در شرایط فعلی نیز صیانت از منافع ملی و ارزش های نظام اسلامی ، حفظ انسجام ، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملت شریف ایران اسلامی مهمترین خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج ا... تعالی فرجه الشریف) است.

 نام گذاری روز میلاد آن حضرت به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است. مسلماً نام گذاری چنین روزی به این نام کمترین «دست مریزاد» و «خسته نباشید» ما به این افراد است ، افرادی که به دلیل مسائل امنیتی و اطلاعاتی گمنام زندگی می کنند و مردم آنها را نمی شناسند ، اما مردم ما یک چیز را به خوبی می دانند و آن عظمت و بزرگی این سربازان است. سربازانی که یقیناً «بودن» مان در گرو فعالیت آنها و «امنیت» مان در ازای به خطر افتادن «امنیت» آنها است.

 اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج ا... تعالی فرجه الشریف) از مجاهدت های صادقانه و خالصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه تقدیر و تشکر می نمایم و آرزو دارم در این مسیر مقدس ، توفیق رفیقشان گردد.

 

                                                          دکتر سید بهروز نهضتی

                                                  سرپرست دانشگاه پیام نور گلستان

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید