پیام تبریک دکتر شهریاری بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛ دکتر قربان شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور گلستان طی پیامی سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
خرمشهر را خدا آزاد کرد. امام خمینی (ره)
تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر مؤید نصرت الهی و حلقه وفاق ملت غیور ایران و پیدایش خودباوری هرچه بیشتربزرگ مردان و نقطه عطفی درصحنه سیاسی–نظامی جنگ تحمیلی ۸ ساله و تحولات آینده خاورمیانه و فتح‌الفتوحی بود که سوم خرداد را به یادمان ارزنده "مقاومت، ایثار و پیروزی" مبدل کرد.

بی تردید حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر،سالروز این پیروزی بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه مردم شریف ایران اسلامی در رأس آنها از خانواده معظم شهدا،رزمندگان،ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و نیز دانشگاهیان فرهیخته تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگان  در مسیر پاسداشت آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

 

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید