بیانیه دانشگاه پیام نور استان گلستان بمناسبت روز جهانی قدس

 

  امروز در حالی که  جهان، شاهد بیداری اسلامی ملت‌های آزاده با الهام از آموزه های انقلاب اسلامی ایران است بیش از هر زمان دیگری، دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بر همگان آشکار می‌گردد و در این میان  روز جهانی قدس که به عنوان یادگار ارزشمند آن ندپیر سفر کرده  انقلاب است،  روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین  جهان است.

   این رخداد مهم تاریخی که در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحقق می یابد، پیام بیداری ملت ها و نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و نفرت عمومی ملل مسلمان از رژیم اشغالگر قدس است. رژیم منفوری که حتی در تعلل و رخوت همیشگی اعراب بی مایه و حمایت وقیحانه آمریکا و شرکای اروپایی اش  هم طرفی بر نخواهد بست. دور نیست زمانی که این غده سرطانی به فضل خدا و به همت والای رزمندگان و مجاهدان راه خدا از صفحه روزگار محو شود. چراکه وعده الهی حق است و خلل ناپذیر و چه زیبا فرمود: " ألیَس الصُبح بقریبٍ".

   در این روز که جهان اسلام خواستار آزادی بیت المقدس و تمامی سرزمین های اشغالی مسلمانان همچون عراق، سوریه، بحرین و یمن می باشد و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز و برتری طلبی های رژیم صهیونیستی و آل سعود و گروه های افراطی ابراز می کنند خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان گلستان  نیز همچون تمامی سالهای گذشته جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، روز جمعه همراه و همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی و تمامی مسلمانان و ظلم‌ستیزان جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و با حضور پرشور خود دستور حضرت امام علی(ع) را که فرمود " کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً " را محقق می سازد .

 

روابط عمومی و امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان گلستان

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید