رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان در دیدار با نماینده مجلس خبرگان رهبری:وحدت بین حوزه و دانشگاه نیازمند همدلی و همزبانی جامعه روحانیت ودانشگاهی است

حضرت آیت ا... حسینی شاهرودی، نماینده مجلس خبرگان رهبری با دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان دیدار نمود.

  به گزارش روابط عمومی این دانشگاه، دکتر قربان شهریاری در این دیدار ضمن تبریک سال نو وایام ماه مبارک رجب گفت: با عنایت به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری ، دانشگاه پیام نور در سالجاری در راستای ارتقای هر چه بیشتر وحدت بین حوزه و دانشگاه نیازمند همدلی و همزبانی فرهیختگان جامعه دانشگاهی و جامعه روحانیت است.

  این مقام مسئول در ادامه با ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد دانشگاه در استان خاطر نشان کرد: توسعه کیفی و کمی در زمینه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در برنامه های آتی دانشگاه پیام نور مد نظر قرار گرفته است تا زمینه ساز محیطی مساعد و امن را برای علم اندوزی جویندگان دانش در استان را فراهم آورد.

  آیت ا... سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نیز در این دیدارضمن ارائه طریق در زمینه ی ارتقای خدمات علمی ،آموزشی در دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بعنوان یکی از تاثیرگذارترین مراکز آموزش عالی در استان باید با استفاده حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل خود در سایه سار اجرای منویات مقام معظم رهبری  زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان را فراهم آورد.

  شاهرودی، نماینده خبرگان رهبری در پایان افزود: امید است در آینده ی نزدیک کمیته ای تحت عنوان وحدت حوزه و دانشگاه با حضور اساتید علوم انسانی و اساتید حوزوی به منظور تعامل و تبادل نظر هر چه بیشتر این دو گروه تشکیل شود.

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید