معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: جزئیات انتخاب واحد ترم تابستانی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور جزئیات انتخاب واحد ترم تابستانی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه را اعلام کرد.
  دکتر ابوالفضل فراهانی با عنوان اینکه انتخاب واحد دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از 8 تیرماه آغاز و تا 15 تیرماه از طریق سیستم گلستان ادامه دارد، اظهار داشت: دروس قابل ارائه در دوره تابستان حداکثر 8 واحد بوده و دانشجویان می توانند با توجه به شرایط دستورالعمل نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.
  وی درخصوص شرایط مهمانی دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: کلیه دانشجویان متقاضی مهمانی می توانند درخواست خود را پس از تایید واحد و مرکز مبدا و مقصد از تاریخ 3 لغایت 12 تیرماه ارائه نمایند. 
 وی افزود: پذیرش و ثبت نام دانشجویان مهمان از سایر دانشگاه ها نیز تا تاریخ 14 تیرماه در مراکز و واحدهای مجری امکان پذیر است.
  دکتر فراهانی زمان برگزاری امتحانات پایان ترم تابستان را از 30 مردادماه لغایت 4 شهریورماه اعلام کرد و گفت: کلیه دانشجویان می توانند از 26 مردادماه لغایت 4 شهریورماه نسبت به اخذ کارت آزمون از طریق سیستم جامع آموزشی گلستان اقدام نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید