1- در صورتیکه دانشجو پس از قبولی در دانشگاه، مشخصات خود را تنغییر دهد، لازم است مدارک قانونی شامل: صفحهی اول و سوم شناسنامه، را به مرکز/واحد محل تحصیل تحویل و در صورت تغییر نام و نامخانوادگی، مراکز موظف به انعکاس درخواست دانشجو به انضمام مدارک و فرم مربوطه به استان هستند.
2- دانشجویانی که نام و نامخانوادگی آنها در سیستم جامع خدمات آموزشی یا کارت دانشجویی به اشتباه ضبط شده است، لازم است مدارک قانونی خود را شامل: صفحات اول و سوم شناسنامه به همراه فرم تکمیل و تأییدشده را جهت بررسی به آموزش استان تحویل دهند.
3- کلیهی مغایرتهای شناسنامهای بهغیر از نام و نامخانوادگی دانشجویان توسط کارشناسان مراکز/واحدها در سیستم گلستان اصلاح میگردد. امکان اصلاح نام و نامخانوادگی تنها در مراکز استانی مهیّاست.