💥پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دکتر سید بهروز نهضتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان در پیامی آغاز سال تحصیلی را به دانشجویان و دانش آموختگان مسیر علم و دانش تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گلستان، در این پیام آمده است:

هلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ (زمر 9)

فصل مهرِ علم و دانش آمیخته با عطر دل انگیز یاد یاران و شهدای گرانقدر در هفته دفاع مقدس و حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و رشد و تعالی در جامعه اسلامی  آغاز شد.
اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه به ویژه دانشجویان جدیدالورد که به تازه گی به خانواده ی سرافراز دانشگاه پیام نور پیوسته اند، صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
دانشگاه منشا حیات علمی، اخلاق مداری، ارتقای فرهنگ، رشد و شکوفایی کشور است. بدون تردید ، دستیابی به این قله های رفیع آن طور که شایسته و در شٲن ایران اسلامی است،  مهم ترین هدف مجموعه آموزش عالی کشور است و نقش دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی بزرگ که در سراسر کشور افتخار خدمت به دانشجویان را دارد ، در تحقق این هدف، نقشی بارز و  تاثیرگذار است.
امید است اساتید و دانشجویان گرامی اراده خویش را در جهت پیشرفت و بالندگی در عرصه های علم و معرفت استوار نموده، با بهره گیری از فرهنگ ناب ایرانی - اسلامی گام های ارزشمندی را در جهت دستیابی به اهداف علمی، فرهنگی و اجتماعی بردارند.
                  سید بهروز نهضتی
رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید