دیدار رئیس دانشگاه پیام نور با مدیرکل صدا و سیمای استان رئیس دانشگاه پیام نور استان با مدیر کل صدا و سیمای گلستان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گلستان، دکتر نهضتی، رئیس دانشگاه پیام نور با حضور در دفتر مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان با وی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان در این دیدار با اشاره به فرصت محدود ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی و فراگیر کارشناس ارشد در این دانشگاه به بیان ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور نهادی علمی و پژوهشی است که دارای ترازی مطلوب در بین دانشگاه های برتر کشور است.

وی به  پذیرش درصد بالایی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع بالاتر تحصیلات در دانشگاه های تراز اول ملی و بین المللی و نیز در آزمون های استخدامی  اشاره کرد و افزود:  کیفیت بالای آموزش و استفاده از منابع معتبر علمی و اساتید مجرب از ویژگی های بارز دانشگاه پیام نور  می باشد.

نهضتی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور کمترین میزان شهریه را در بین دانشگاه های شهریه ای کشور از دانشجویان دریافت می کند افزود: از سال تحصیلی جدید  با پرداخت وام های متعدد از جمله صندوق رفاه، بنیاد علوی و وام کم بهره 1.4 درصدی بانک انصار به دانشجویان این دانشگاه برای کل دوره تحصیل، دیگر مسائل مالی مانع تحصیل دانشجویان در این دانشگاه نخواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان از تلاش صداوسیمای گلستان در پوشش اخبار و فعالیت‌های دانشگاه تشکر نمود و برای همکاری و استفاده از تخصص دانشگاهیان در غنی‌سازی برنامه‌های صداوسیما اعلام آمادگی نمود.

 دکتر محمد منتظر حجت، مدیر کل صدا و سیمای استان نیز ضمن تایید  ظرفیت ها و توانمندی های موجود دانشگاه پیام نور بر لزوم همکاری هرچه بیشتر صدا و سیمای استان با دانشگاه پیام نور در راستای کمک به رشد وتوسعه استان تاکید کرد.

گفتنی است ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی در دانشگاه پیام نور تا 15 آبان ماه و ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد تا 6 آبان ماه در حال انجام می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید