كوچك يا بزرگ كردن بخش :.3
دیدار مسئولین دبیرخانه استانهای مرزی دانشگاه پیام نور استان با نماینده ولی فقیه دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان به همراه جمعی از اعضای دبیرخانه استانهای مرزی کشور با حضرت آیت ا... نور مفیدی، امام جمعه گرگان دیدار نمودند.

در این دیدار حضرت آیت ا... نور مفیدی ، نماینده ولی فقیه ضمن تقدیر از فعالیت و ابتکار عمل دانشگاه پیام نور استان در ایجاد دبیرخانه مرکزی با محوریت ادیان و فرقه های نوظهور گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از مهم  و تاثیرگذارترین دانشگاهها در سطح کشور می تواند با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های اساتید با نگرش فکری مختلف در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه های توسعه و پیشرفت کشور و اقتصاد مقاومتی در کشور تاثیرگذار باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان با بیان اینکه  این کشور و نظام متعلق به همه آحاد جامعه می باشد،خاطر نشان کرد: درب دانشگاهها باید به روی همه نیروها اعم از راست و چپ با ظرفیتهای مختلف علمی و مدیریتی باز باشد.

ایشان در خاتمه ضمن حمایت مجدد از ایجاد دبیر خانه استانهای مرزی در گلستان با محوریت مذکور اذعان داشت: این حرکت فرهنگی ارزشمند در دانشگاهها منجر به ورود علمای اهل تسنن و شیعه  در دانشگاهها و ارتباط  دوسویه آنان با دانشجویان و اساتید می گردد تا با پاسخ به سوالات و شبهات جامعه دانشگاهی از تفرقه در مراکز علمی ممانعت نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر