آخرین اخبار
1400/3/19 چهارشنبهقابل توجه کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور؛
پیشخوان معادلسازی دروس در سامانه گلستان فعال شذ
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: پیشخوان معادلسازی دروس دانشگاه پیام نور در راستای افزایش خدمات غیرحضوری و تسهیل فرایند های اداری آموزشی در سامانه گلستان فعال شد.

.


به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز افزود: در حال حاضر این پیش‌خوان با عنوان «درخواست معادلسازی دروس» برای دسترسی دانشجویان و کارشناسان آموزش مراکز و مدیران گروه استانی فعال شده است .
وی درخصوص نحوه ثبت درخواست توسط دانشجویان گفت: دانشجویان پس از مراجعه به سیستم گلستان و انتخاب ثبت درخواست دانشجو، ابتدا نسبت به تکمیل اطلاعات تحصیلات قبلی خود اقدام  و سپس نسبت به درج مشخصات دروس مطابق با فرم طراحی شده در سامانه گلستان ‌اقدام می کنند.
وی با عنوان اینکه با توجه به اینکه برای هر درس ممکن است ‌تایید مراحل پیش‌خوان متفاوت باشد لذا به ازای هر درس یک رکورد ایجاد می‌شود، افزود: به طور مثال برای دروس معارف اسلامی نیاز به تایید مدیر گروه معارف اسلامی می ‌باشد ولی برای دروس دیگر شرایط متفاوت است .
امیرحسین بهروز یادآور شد: درج وضعیت درس، نوع ثبت نام، وضع نمره و درج ترم مربوطه، در مرحله «دانشجو» اجباری نیست ولیکن در مرحله «کاربر‌آموزش مرکز» اجباری است. همچنین در این مرحله دانشجو امکان بارگذاری مدارک مورد نظر را نیز دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر