آخرین اخبار
1400/3/3 دوشنبهبا حضور دکتر زمانی و بصورت مجازی؛
آیین افتتاحیه جشنواره بین المللی حرکت دانشگاه پیام نور برگزار شد.
طی مراسمی با حضور دکتر زمانی، ریاست عالی دانشگاه پیام نور، جشنواره بین المللی حرکت ویژه دانشگاه پیام نور آغاز به کار کرد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز و طی مراسمی آیین افتتاحیه جشنواره حرکت دانشجویی بصورت مجازی برگزار شد.

دکتر زمانی در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، آغاز عملیات هشتمین جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور را اعلام نمود.

دکتر زمانی با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره که امسال علاوه بر سطح ملی، در سطح بین المللی نیز شاهد مشارکت دانشجویان خواهد بود، برای برگزار کنندگان آن آرزوی توفیق کرد.

وی با اشاره به گسترش و توسعه سامانه آموزشی الکترونیکی دانشگاه در ایام پاندومی کرونا، اظهار امیدواری کرد این سامانه بتواند زمینه مناسب برای مشارکت حداکثری دانشجویان را فراهم نماید.

دکتر زمانی افزود برگزاری جشنواره های دانشجویی می تواند بستر ارزیابی و تقویت دانشجویان بوده و آنان را به سمت کشف راهکارهای خلاقانه و علمی برای مسائل مختلف سوق دهد.

وی از ریاست دانشگاه پیام نور استان گلستان و همکاران ایشان بابت قبول میزبانی هشتمین دوره جشنواره بین المللی حرکت دانشجویان این دانشگاه قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد این رویداد بتواند به لطف خداوند متعال و همکاری همه بخش ها، جشنواره ای موفق، با نشاط و باعث ایجاد انگیزه مضاعف در دانشجویان گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر