فرهنگی و ورزشی
1397/11/29 دوشنبهمدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم: نقش موثر جشنواره ملی پیام نور در تقویت هویت جمعی و کنشگری دانشجویان
.جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی های دانشگاه پیام نور با معرفی نفرات برتر، به کار خود پایان داد.

.


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم اختتامیه با عنوان اینکه این جشنواره دارای برکات ارزشمندی است، اظهار داشت: جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی های دانشگاه پیام نور مجموع سه جشنواره فرهنگی رویش،حرکت و نشریات دانشجویی بود که نقشی بسیار ویژه در تقویت هویت جمعی دانشجویان دانشگاه پیام نور داشت.
به گزارش روابط عمومی، محمد هادی عسگری افزود: چنین جشنواره های فرهنگی زمینه کنشگری دانشجویان دانشگاه پیام نور را در زمینه نشریات، کانون ها و انجمن های علمی فراهم کرده و به متولیان امور فرهنگی این امکان را می دهد که متناسب با اقتضائات و نیازهای که کشورمان دارد بتوانند مدلهای جدیداز فعالیتهای فرهنگی را ارائه دهند و بسترهای مشارکت بیشتر دانشجویان پیام نور را فراهم کنند.
وی کیفیت جشنواره ملی دانشگاه پیام نور را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: هر جشنواره ای روز به روز به سمت ایده آل ها پیش می رود و این جشنواره نیز به عنوان اولین جشنواره متمرکز نشریات و انجمنهای علمی از سطح قابل قبول خوبی برخوردار بود .
 
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور:
غرفه های دانشجویان نشانگر عزت و اقتدار فرهنگی است


معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه گفت: غرفه های دانشجویان دانشگاه پیام نورنشانگر نوعی عزت و اقتدار فرهنگی است و برگزاری این جشنواره ملی، رویداد بزرگی بود که ضمن ایجاد نشاط و شور ، امکان بهره مندی تجربه های جدید را برای تمامی دانشجویان فراهم کرد.
دکتر ناجی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه برای اولین بار سه جشنواره را همزمان با هم برگزار کردیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه جشنواره ملی  رویش؛ حرکت و نشریات در سال ۹۸ در استان سمنان برگزار می شود از همه مدیران فرهنگی استان ها تقاضا دارم که برای برگزاری با کیفیت تر  این جشنواره در سال آینده آسیب شناسی کنند و نظرات و پیشنهادات خود را به معاونت فرهنگی ارسال کنند.
 
مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور:
تربیت دانشجویان متعهد اجتماعی یکی از اهداف دانشگاه پیام نور


دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم به دانشگاه های نسل چهارم به عنوان دانشگاه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: حرکت به سمت دانشگاه های نسل چهارم یکی از برنامه های مهم دانشگاه پیام نور است و این دانشگاه در این رویکرد، دانشجویان را با مسئولیت های اجتماعی آشنا می کند تا پس از فراغت از تحصیل و بازگشت نیروهای انسانی به جامعه، بتوانند به نحو احسن تعهدات اجتماعی خود را ایفا کنند.
گفتنی است، جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی های دانشگاه پیام نور با ارائه بیش از دو هزار اثر در محور انجمن ها و کانون ها از سراسر کشور طی سه روز به میزبانی دانشگاه پیام نور استان گلستان برگزار و در پایان از نفرات برتر با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور تقدیر شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر