فناوری و پژوهش
1398/12/8 پنجشنبهمعاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور اعلام کرد:
خدمات غیرحضوری دانشگاه پیام نور برای پیشگیری از بیماری کرونا

.

دکتر محمد علی کریمی گفت: دانشگاه پیام نور در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و با هدف کاهش ضرورت مراجعه دانشجویان به دانشگاه شرایطی ایجاد کرده تا حضور دانشجو در مراکز این دانشگاهی به حداقل رسانده شود که از جمله این موارد می‌توان به اعلام نتایج آزمون‌ها، برنامه‌های کلاسی، ارتباط با استادان، کارمندان و مدیران در سامانه «پیام من» ( که لینک آن در سامانه http://apps.pnu.ac.ir موجود است)، اشاره کرد.
به گزارش روابط عمومی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: اپلیکیشن "پیام من"، اولین اپلیکیشن رسمی دانشگاه پیام است و دانشجویان از طریق این اپلیکیشن به راحتی می توانند به نمرات، پرونده تحصیلی، بانک های مقالات و کتب، برنامه های کلاسی،اطلاعیه ها، همایش ها، برنامه های کارآفرینی استارتاپ ها، ... دسترسی یابند.
وی با عنوان اینکه این سامانه برای‌ تلفن های هوشمند و معمولی طراحی شده است و امکان استفاده از آن به سهولت امکان پذیر است، از دانشجویان این دانشگاه خواست با توجه به شرایط حساس کنونی و احتمال افزایش ابتلا به بیماری کرونا از حضور فیزیکی در مراکز وواحدها اجتناب کنند.
دکتر کریمی همچنین به سامانه امانت دیجیتال( تولید کتاب الکترونیکی ) به نشانی lib.pnu.ac.ir اشاره کرد و گفت: با استفاده از این سامانه دانشجویان می توانند با پرداخت مبلغ 100 هزار ریال در هر ترم به مدت 6 ماه، امکان استفاده از محتوای الکترونیکی کلیه عناوین منتشره را داشته باشند. 
وی افزود: فروشگاه آنلاین کتب درسی دانشگاه پیام نوربه نشانی digibook.pnu.ac.ir  نیز امکان دسترسی به کتاب های کاغذی دانشگاه بدون واسطه را برای کلیه دانشجویان فراهم می کند و دانشجویان می توانند با پرداخت هزینه پست، کتاب ها را درب منزل خود تحویل گیرند.
وی همچنین یادآور شد: دانشجویان دانشگاه پیام نور همچنین می توانند نسخه الکترونیکی کتابهای انتشارات دانشگاه پیام نور را از اپلیکیشن کتابخوان دانشگاه به آدرس apps.pnu.ac.ir تهیه کنند.
دکتر کریمی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی مردم به ویژه دانشجویان تاکید کرد: دانشجویان از حضور غیرضروری در اماکن عمومی و مراکزو واحدهای دانشگاه پرهیز کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر