آموزش
1397/10/23 یکشنبه
قابل توجه علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نورآغاز ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور از 29 دی/ امکان ثبت نام حتی برای کسانی که در کنکور شرکت ننموده اند

.

 مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور از 29 دی ماه خبر داد و گفت: اطلاعيه مربوط به نحوه پذيرش و شرايط و ضوابط داوطلبان و نحوه درخواست پذيرش از موسسات و مدارك و سوابق موردنياز، امروز 25 دي ماه 1397 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر مي شود.
 به گزارش روابط عمومی ، امیرحسین بهروز با اشاره به قانون پذيرش حداقل 85 درصد از ظرفيت پذيرش دانشجو در تمامي زير نظام هاي آموزش عالي صرفاً براساس سوابق تحصيلي (بدون کنکور) که در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر شده، افزود: طبق این اطلاعیه، پذيرش دانشجوي بدون کنکور در بهمن ماه 1397 و مهر ماه سال 1398 در دو بخش اعلام شده که بر این اساس داوطلبان واجد شرایط و متقاضی پذیرش بهمن ماه در دانشگاه پیام نور می توانند از تاريخ 29 دي لغايت 10 بهمن ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش ضمن مطالعه اطلاعیه و آگاهی از نحوه پذیرش با مراجعه به دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی افزود:  اطلاعيه به انضمام دفترچه راهنماي پذيرش صرفا سوابق تحصيلي براي مهرماه سال 1398نیز، 17 بهمن ماه سال جاری توسط سازمان سنجش آموزش كشور منتشر خواهد شد.
وی اذعان داشت: زمان مراجعه داوطلبان براي اخذ پذيرش رشته محل هاي صرفا سوابق تحصيلي از 20 اسفند 97 تا اواخر مرداد 98 خواهد بود.
امیرحسین بهروز تاکید کرد: کلیه متقاضیان اعم از داوطلبانی که در کنکور سراسری سال 97 ثبت نام نموده و یا ننموده اند می توانند در این مرحله شرکت کنند . همچضنین داوطلبان متقاضي پذيرش رشته محل هاي صرفا سوابق تحصيلي نيازي به شركت در كنكور سراسري سال 1398 نیز ندارند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر