آموزش
1399/1/16 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور گلستان
حذف ترم تحصیلی دانشگاه شایعه است/ دانشگاه پیام نور فعال در عرصه آموزش مجازی به دانشجویان

.

در اولین جلسه شورای عالی دانشگاه پیام نور استان گلستان در سال جدید که با حضور رئیس، معاون، مدیران بخش های مختلف ستاد استان و  روسا و مدیران مراکز و واحدها برگزار شد بر ضرورت برگزاری کلاس ها در ترم تحصیلی جدید تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نهضتی رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری  با عنوان 《جهش تولید》، به بیان شرایط جدید حاکم بر استان متاثر از ویروس کرونا پرداخت و تاکید کرد: بایستی با استفاده از توانمندی دانشگاه پیام نور، این تهدید را به فرصتی برای جهش در تولید محتوای آموزش تبدیل کرد.

وی گفت ظرفیت های موجود دانشگاه پیام نور اعم از منابع علمی مشخص و در دسترس، اساتید مجرب و آگاه بهمراه امکانات آموزشی قابل قبول، توانایی برگزاری کلاس های مجازی را به بهترین نحو امکان پذیر کرده است.

نهضتی با استناد به گزارش ستاد مدیریت کرونای استان مبنی بر شرایط بهینه گلستان در مواجهه با این ویروس، اظهار امیدواری کرد: کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی و حتی بخشی از کلاس‌های تئوری در ترم جاری بصورت حضوری برگزار گردد.

وی در این جلسه با رد شایعه حذف ترم تحصیلی جدید از سوی دانشگاه، از تمامی مدیران ستادی و روسای مراکز واحدها خواست تا با حداکثر ظرفیت و توان در برنامه ریزی و  برگزاری کلاس های مجازی با اهتمام ویژه ای مشارکت نمایند.

شایان ذکر است با هدف رعایت موازین و مقررات بهداشتی در مواجهه با ویروس کرونا،  تعدادی از روسا و مدیران مراکز و واحدها بصورت مجازی در جلسه مذکور حضور یافتند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر