آموزش
1400/12/26 پنجشنبه
قابل توجه متقاضیان تحصیل در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور؛
مهلت ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد دوره هاي فراگير دانشگاه پيام نور سال 1401 تمدید شد

.

.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به درخواست تعداد زیادی از متقاضیان محترم تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر نوبت بیست و دوم دانشگاه پیام نور تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی، محسن حیدری گفت: پيرو اطلاعيه سازمان سنجش آموزش کشور و انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد دوره‌هاي فراگير دانشگاه پيام نور سال1401 (نوبت بيست و دوم)،  به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضياني كه تا ۲۵ اسفندماه براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، مجدد امکان ثبت نام از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ برای این عزیزان در سایت سنجش فراهم گردیده است.
وی افزود: متقاضيان می توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌‌نام و مندرجات اين اطلاعيه و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور نمايند.
وی یادآور شد: آن دسته از متقاضياني كه قبلاً ثبت نام خود را تکميل و کدرهگيري دريافت کرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام نمايند.



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر