آموزش
1401/9/20 یکشنبهاطلاعیه مهم دانشگاه در خصوص نحوه صحت سنجی مدارک دانشنامه و گواهی موقت پایان تحصیلات
امکان صحت سنجی و اخذ تاییدیه مدارک پایان تحصیلات دانشگاه از طریق پورتال سازمان امور دانشجویان فراهم شد

.

    اطلاعیه مهم  در خصوص نحوه صحت سنجی مدارک دانشنامه و گواهی موقت پایان تحصیلات :

  به منظور تسهیل امور در تاییدیه تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه پیام نور و در راستای اجرای نامه شماره 87865/4 مورخ 27/10/1399 سازمان امور دانشجویان وزارت عتف، این دانشگاه از تاریخ 27/10/1400 برای کلیه دانشنامه های صادره خود کد صحت صادر نموده و امکان صحت سنجی و اخذ تائیدیه این مدارک را از پورتال سازمان امور دانشجویان فراهم نموده است.

لذا دانشگاه ها / سازمان‌های درخواست کننده تائیدیه تحصیلی می توانند با استفاده از بارکد خوان و یا با ورود مستقیم به درگاه http://portal.saorg.ir  (قسمت خدمات – استعلام کد صحت) و وارد نمودن کد 20 رقمی مندرج در دانشنامه یا گواهینامه موقت نسبت به دریافت تائیدیه تحصیلی مربوطه به صورت برخط اقدام نمایند.

بر این اساس پاسخگویی کتبی به درخواست‌های استعلام فقط برای دانشنامه ها و گواهینامه‌های موقت پایان تحصیلاتی مقدور خواهد بود که فاقد بارکد و کد صحت هستند. خواهشمند است ترتیبی اتخاذ گردد تا برای این دسته از مدارک فاقد کد صحت (با توجه به مرکز محل تحصیل دانش آموخته) صرفا با استان محل تحصیل ایشان/ مرکز تحصیلات تکمیلی / مرکز امور بین الملل این دانشگاه حسب مورد مکاتبه نمایند.

در صورت استفاده از بارکد خوان توجه گردد لینک تاییدیه تحصیلی مربوطه فقط با عبارت http://portal.saorg.ir  (بدون هیچ حرف، عدد یا علامت اضافی) آغاز گردد، در غیر اینصورت احتمال تله گذاری (فیشینگ) وجود دارد، که در صورت مواجهه با این موضوع حتما جهت اطمینان از تاییدیه تحصیلی با این دانشگاه مکاتبه فرمایند. 

 لازم به ذکر است برخی از مدارک این دانشگاه از قبل از ابلاغ وزارتی نیز دارای بارکد بوده اند و لیکن با توجه به اینکه این بارکدها خاص دانشگاه پیام نور بود، در صورت مواجه با این دسته از مدارک نیز مانند مدارک فاقد بارکد وزارتی اقدام فرمایند. 
 
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر