به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گلستان، دومین جلسه هماهنگی و برنامهریزی جهت برگزاری مطلوب آزمونهای پایان ترم سال تحصیلی جاری، با حضور دکتر بدراقنژاد، رئیس دانشگاه، معاونین اجرایی و آموزش، مدیران ستادی و مدیران گروههای آموزشی، روز چهارشنبه ۱۳ خردادماه در محل اتاق کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که در ادامه اقدامات نظارتی و با هدف بررسی نهایی و رفع چالشهای احتمالی برگزار گردید، رؤسای مراکز و واحدهای تابعه نیز در جلسه حضور یافتند تا آخرین هماهنگیهای لازم جهت برگزاری آزمونها صورت پذیرد.
در این جلسه، ضمن مرور مصوبات نشست پیشین، جزئیات شیوهنامههای اجرایی و آمادگیهای فنی و پشتیبانی مراکز مورد بازبینی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای ارتقای کیفیت برگزاری آزمونها و رعایت دقیق ضوابط آموزشی اتخاذ شد.
دانشگاه پیام نور استان گلستان با تأکید بر اهمیت نظم و عدالت در ارزیابیهای آموزشی، بر برگزاری تمامی آزمونهای پایان ترم با نظارت دقیق و در فضایی استاندارد تأکید کرد.
روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گلستان