به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گلستان، تیم والیبال این دانشگاه برای دومین بار در لیگ برتر والیبال قهرمانی استان حضور خواهد یافت؛ رقابتی که از معتبرترین لیگهای استانی کشور به شمار میرود و جمع زیادی از بازیکنان و مربیان ملی و تراز اول ایران در آن حضور دارند.
در مرحله مقدماتی این دوره از رقابتها، ۱۶ تیم از سراسر استان در قالب ۴ گروه ۴ تیمی با یکدیگر به رقابت میپردازند.
حضور دوباره تیم دانشگاه پیام نور گلستان در این رقابتها، با رایزنیهای دکتر ایوب بدراقنژاد، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان و عیسی سنگدوینی، رئیس هیات والیبال استان گلستان میسر شده است.
این حضور، گامی مهم در جهت توسعه ورزش دانشگاهی و تقویت جایگاه والیبال استان گلستان در سطح رقابتهای رسمی و معتبر است.
روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گلستان