فرهنگی و ورزشی
1402/1/29 سه‌شنبه
چهارمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه پیام نور گلستان برگزار شد

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گلستان، مراسم چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه پیام نور گلستان همراه با اختتامیه راهیان نور عصر دوشنبه، با حضور  اساتید، دانشجویان، کارکنان دانشگاه  و جمعی از مسئولین استانی در مضجع پاک شهدای خوشنام این دانشگاه برگزار شد.

دکتر اسماعیل نادری، رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین، به ارائه گزارشی از روند احداث المان شهدای این دانشگاه پرداخت و افزود: ان شاءالله به واسطه همین جلسات راهیان نور سبک زندگی شهداء را در عصر غیبت حضرت ولی عصر (عج) پیدا کنیم و بتوانیم همچون شهداء که بواسطه قدرت هستی خداوند متعال و اهل بیت (ع) حماسه خلق کردند در این مسایل جزیی مانند اقتصاد، سیاست و فرهنگ حماسه خلق کنیم.
حجه الاسلام دکتر سید علی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز طی سخنانی با اشاره به مقام و جایگاه والای شهدا پرداخت و آنان را الگوی مناسبی برای دانشجویان دانست.
دکتر سید علی مهاجر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان نیز طی سخنانی از برنامه های و فعالیت های اجرا شده در دانشگاه پیام نور جهت گرامی داشت یاد و نام شهداء تقدیر کرد.
غبارروبی مضجع پاک شهداء، اقامه نماز جماعت مغرب و اعشاء و نیز ضیافت افطار از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.
گفتنی است حضور روسای دانشگاه ها، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز مسئولین بسیج استان در این مراسم قابل توجه بود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر